Wednesday, July 19, 2006

我是牛二姐

一般认识我的人应该都不知道(除了hcc)我在家是很牛+凶+sakai+坏脾气,在加上大小姐的好脾气,我在妹妹眼中是牛二姐。。
我常常都要在很不情愿的情况下去载我家的小姐们(大小姐,你知道你几好命吗?)。然后有一天。。。。

我又奉旨去载小姐们,先去载四小姐,再去载三小姐。怎么知道去到四小姐朋友家,她并不在那边,最好笑坐在客厅那个uncle竟然不理我的叫门声!!!! 我已经不耐烦了,只好先去载三小姐。结果在载了三小姐的回家途中才接到她打给三小姐的电话,她说她在朋友家,不用去载她。哇lao!!结果我打去她朋友的电话师行问罪,把她大骂一顿。
"为什么没好好交代??!!不用载你不用早早讲?你不要以为我不知道你在哪里??!!!!"
她在男朋友家啦,当然妈咪是不懂啦。。。到最后她自己回来了(难道还奢望我去载?!),一转头就跑上楼,然后我竟然收到一个sms。
"对不起让你转来转去!谢谢你没跟妈咪讲!我下次会好好交代的。。"

。。。。。。。。
erm,我也没想过要跟妈咪讲啦,也许她以为我会打小报告她去了所谓朋友的家。。。
哎!吾家有女初成长,人不叛逆枉少年!!

6 comments:

Anonymous said...

知道了...知道了...
若不塞车我会早点回家的...

四小姐的脾气也没好到那里去...

@lly said...

hahaha..is like this loh...actually just a way to express ur feeling lah...u dun really mean to hurt ur sis one..just feel angry when something is not as planning..and u were worried...i'm not sure whether i'm rite or not..but i'm like u too....get mad easily..especially to my family...but now better oredy....bcoz grow up n seldom at home...so have different feeling n thinking oredy...

@h S@ said...

ya lor ya lor,y ppl only get mad to family n luv one? mayb we think that they wont leave us gua..:)

@lly said...

ya..think so....most of us always take it for granted....just regret when they leave us...

Ugly ian said...

kind! can fetch me when i dun have car? HAha

@h S@ said...

can~i will charge u in discount price~hahahaha